5 березня Українська хокейна ліга провела прес-конференцію для представників ЗМІ, присвячену закінченню регулярного чемпіонату і старту плей-офф. В ході конференції виконавчий директор УХЛ Сергій Варламов, комерційний директор Олексій Брага і представник ТМ «Parimatch» Вадим Місюра розповіли про досягнення ліги в поточному сезоні, про плани та цілі УХЛ і підвели підсумки регулярного чемпіонату. Також присутні дізналися більш детально про особливості проведення другого етапу чемпіонату, регламентних нормах і технічних аспектах плей-офф.
Успішне проведення чемпіонату було б неможливим без допомоги партнерів ліги, серед яких особливе місце займає ТМ «Parimatch».
«Нашими спільними зусиллями хокей не втрачається популярність в Україні. ТМ Parimatch, як соціально-відповідальний бізнес, в тісній співпраці з УХЛ, роблять величезну справу, продовжуючи підтримувати і популяризувати хокей в Україні. Так, у вересні минулого року ми ввели приз «Кращий гравець місяця» і регулярно нагороджуємо кращих хокеїстів – представників в своєму амплуа. За нашими оцінками, це є відмінним стимулом спортсменам посилено розвиватися і ставати ще краще. Крім того, ми намагаємося робити український хокей ближче до вболівальників – наші регулярні «відкриті тренування», на які ми запрошуємо ЗМІ та вболівальників, викликають все більший ажіотаж і кожен раз проходять всі з великим розмахом»,– сказав представник торгової марки ParimatchВадим Місюра.
Виконавчий директор Української хокейної ЛігиСергій Варламоврозповів про цілі Ліги на майбутній сезон:
– Зараз ми ведемо роботу з новими клубами, і сподіваємося на те, що в наступному сезоні в чемпіонаті візьме участь більшу кількість команд. Звичайно, мені хотілося б, щоб відновили київський «Сокіл», адже я сам вихованець цього клубу.
У цьому сезоні клуби додали, відкрилися нові молоді зірки, які вже на чемпіонатах світу показуватимуть свої навички. Наше завдання – виховувати молоде покоління, так що будемо продовжувати над цим працювати.
Комерційний директор УХЛОлексій Брагавідзначив зростання популярності хокею в Україні:
– Завдяки клубам, технічного партнера і нашому генеральному медіа-партнеру – телеканалу XSPORT в цьому сезоні було показано в прямому ефірі понад 75 відсотків матчів в ТВ і інтернеті (всього 91 трансляція). Крім цього будуть показані всі матчі плей-офф. Рейтинги в порівнянні з минулим роком зросли, ми спостерігаємо зростання інтересу у активної молодої аудиторії до нашого динамічному виду спорту.
Також за словами Олексія Браги особливу увагу в роботі ліги було приділено роботі в соціальних мережах: «Соціальні медіа – це майбутнє. За соціальним мережам була розроблена окрема стратегія, тому з’явилося багато цікавого інформаційного і розважального контенту. Також з’явилася постійна комунікація з уболівальниками за допомогою нових рубрик та конкурсів спільно з нашими партнерами. Загальна аудиторія соціальних медіа УХЛ виросла за регулярний чемпіонат у 4 рази, а кількість відвідувачів сайту – більш ніж втричі. Відзначу й наші конкурси – спільно з Bauer були розіграні сертифікати на покупку хокейної форми на 35 000 гривен, а зараз в Facebook проходить розіграш смартфона спільно з мережею магазинів «ЖЖУК».
Варто нагадати, що півфінальні серії почнуться 8 і 9 березня відповідно. Фінальна серія чемпіонату стартує через три доби після закінчення півфіналів.
За матеріалами сайту:http://uhl.com.ua